Nieobecność ucznia na obiedzie należy zgłaszać
do godziny 9:00
Opłaty za obiady dokonujemy przelewem, w okresie od 1 do 10 dnia każdego miesiąca na indywidualne konto bankowe widoczne w aplikacji eduVulcan w zakładce "opłaty".
Przelew powinien zawierać następujące informacje: imię i nazwisko dziecka, klasę, miesiąc którego tyczy się opłata.
W przypadku braku opłaty w wymaganym terminie uczeń zostanie skreślony z listy korzystających ze stołówki w kolejnym miesiącu. Aby zapisać dziecko na obiady w nowym roku szkolnym należy wypełnić „Deklarację obiadową” – do pobrania u góry strony lub u Pani Intendent.
Formularz można złożyć osobiście lub poprzez adres mailowy: intendent.sp11zgierz@gmail.com.
Nieobecność ucznia na obiedzie należy zgłaszać najpóźniej do godziny 9:00 danego dnia, SMSem pod numerem 794 684 382 oraz w aplikacji eduVulcan w zakładce "nieobecność na posiłku".
Tylko na tej podstawie nie zostanie naliczona opłata za niewykorzystany obiad i zostanie ona przesunięta na kolejny miesiąc rozliczeniowy.